Van harte welkom op de Goede Herderschool!
Belangstelling? Neem gerust contact op voor een bezoek.

Een impressie van onze school

Christelijk onderwijs

De Goede Herderschool staat voor christelijk onderwijs. Als uitgangspunt voor ons handelen ten aanzien van elkaar en van de kinderen hebben wij de Bijbel. De Bijbel zien we als het Woord van God. Hierin worden we opgeroepen om te leven zoals Jezus ons dat heeft voorgedaan! Naast de Bijbelse inhoud proberen we de kinderen mee te geven hoe ze deze theorie in de dagelijkse praktijk kunnen gebruiken!